Видео Маркетинг
Тук няма никакво съмнение: Добре структурираната видео маркетингова кампания е страхотен начин, за да повишите потребителската информираност и ангажираност, както и цялостния онлайн успех на сайта и бранда Ви. За да видите колко страхотно може да бъде това за промотирането на услугите, продуктите и организацията Ви, обърнете внимание на следната статистика:
• Според изследване на ComScore, сайтовете, които имат видео съдържание, привличат вниманието на посетителите с над 2 минути повече, отколкото сайтовете без видео файлове.
• Друго проучване, осъществено от AimClear, е констатирало, че видео листингите, които се появяват при всеобхватното търсене биват кликани с до 41 процента повече, отколкото „голите” текстове на конкурентите.
• Едно последното проучване от Forrester agency е открило, че сайтовете с добра видео маркетингова стратегия увеличават вероятността си да бъдат класирани на първата страница на Google резултатите с до 53 пъти.
Изводът е следният: Ако искате да имате добро онлайн представяне, просто трябва да инвестирате необходимо време и ресурси в прилагането на добра видео маркетингова стратегия на практика!
За съжаление, има толкова различни видео маркетингови стратегии, колкото и различни SEO техники. Като резултат от този факт, това, което може да се счита като “добра” стратегия за една компания, може да предствлява абсолютно грешен избор за друга. Това може да доведе до много голямо объркване сред компаниите, които се опитват да опитват да пробият по този път за пръв път.
Ако се чудите как да изберете и осъществите дадена видео кампания, която да е подходяща за Вашата фирма, обмислете варианта да се свържете с нашите експерти.