Избери SEO услуга

Цялостна оптимизация на абонаментен принцип:

1Стартов SEO пакет - 350 лв./мес.
Стартовият пакет е предназначен за клиенти с малък бизнес, развиван в нискоконкурентни и/или локални ниши. SEO услугите ни са съсредоточени върху ограничен брой оптимизирани страници и ключови думи/фрази. Добрата степен на възвръщаемостта на инвестициите и отличните резултати предоставят солидна основа за устойчиво развитие и онлайн успехи.
2Стандартен SEO пакет - 600лв./мес.
Абонаментният план е подходящ за клиенти в сферата на средния бизнес, разполагащи със средно големи уебсайтове при умерени нива на конкуренция. Оптимизирани са повече на брой страници и ключови думи/фрази в сравнение със стартовия пакет, а трафиковите обеми са значително по-високи. Многообразието от услугите, включени в този SEO пакет, са съпроводени от по-голяма резултатност и по-бързи темпове на растеж.
3Корпоративен SEO пакет - 1200 лв./мес.
Seo услугите от Корпоративния пакет са насочени към представителите на едрия бизнес - големи онлайн портали, корпуративни уебсайтове, магазини за електронна търговия и въобще мащабни онлайн проекти, опериращи във висококонкурентна бизнес среда. Премиум услуга за бизнеса, който държи на най-доброто на пазара.

Еднократни SEO услуги:

1SEO одит
2Подбор на ключови думи
3Копирайтинг
4On-page оптимизация
5Off-page оптимизация
6Маркетинг в социалните медии
7Изграждане на презентационен уеб-сайт
8Изграждане на онлайн магазин

SEO консултации:

1SEO консултации - 140лв./час
Не открихте нужната Ви информация?

Свържете се с нас:

Получете оферта:

Попълнете тази форма и ние ще се свържем с Вас.
Можете също да ни се обадите на:

+359 885 494 008

    Колко е разумно да похарчите за SEO услуги – цени, които може да очаквате?

     

    В наши дни почти всяка фирма трябва да реши какъв бюджет да отдели за оптимизация на уебсайта си за интернет търсачки (search engine optimization, съкратено SEO). Въпросът „дали“ дори не стои на дневен ред. Стабилният онлайн маркетинг е жизненоважен за оцеляването на бизнеса в съвременния, изцяло подвластен на интернет, свят.

    Въпросът, който всеки професионалист трябва да си зададе, е „Колко да похарча за SEO?“ В настоящата статия ще откриете цялата ви необходима информация, за да вземете решение, както и някои полезни съвети относно начина на работа на фирмите, предоставящи SEO услуги, цени и всичко нужно, за да си сътрудничите успешно с агенции за онлайн маркетинг.

    Модели на плащане

    За да добиете ясна представа за конкретните цени, разгледани по-долу, първо трябва да се запознаете с моделите на плащане, използвани от фирмите за оптимизация. Те обикновено предлагат четири основни вида SEO услуги и цени:

    Месечен абонамент: При този модел клиентът плаща определена такса всеки месец в замяна на договорен набор от услуги. Това е най-разпространеният модел, защото осигурява най-висока възвращаемост на вложените пари. Месечната такса обикновено включва редовни отчети и анализ на данните, подобрения в съдържанието на уебсайта, публикуване на прес съобщения, изграждане на набор от връзки, проучване на ключове думи и оптимизация.

    Договор за пакет от услуги: Почти всички агенции за SEO предлагат пакет от услуги на фиксирана цена. Често, преди клиентът да реши дали да премине към месечен абонамент, той може да си избере конкретни услуги, които желае да получи. Предлаганите SEO услуги, цени и условия обикновено са посочени на сайта на съответната фирма. Типичен пример е услугата SEO одит на уебсайт, чрез която се установява какво е онлайн присъствието на клиента, какви подобрения могат да се направят, изготвянето на анализ на конкуренцията, както и проучване на ключовите думи, които биха довели до популяризиране на уебсайта.

    Цени, базирани на проект: Таксите за конкретен проект са подобни на договора за пакет услуги с изключение на това, че проектът се разработва специално според изискванията на клиента. Цените варират в зависимост от проекта. Нека разгледаме следния пример: Малка сладкарница наема SEO агенция, която да се погрижи за онлайн маркетинга й на местно ниво. Клиентът решава, че иска агенцията да създаде профили на сладкарницата в социалните мрежи. Собственикът на сладкарницата и SEO агенцията се споразумяват за параметрите и цената на проекта.

    Почасови консултации: При този добре познат консултантски модел заплащането се извършва на час в замяна на получени услуги или информация.

    Повечето агенции за SEO услуги предлагат и трите метода на плащане. Клиентите от своя страна също могат да използват повече от един от моделите. Например клиентът може да избере месечен абонамент, заедно с това да закупи пакет от услуги и да реши да ангажира агенцията с конкретен проект, като така би използвал и трите модела на заплащане.

    Примерни разходи за SEO услуги

    Колко горе-долу би ви струвало, за да използвате тези услуги? Предлагаме ви едно проучване за разходите според видовете модели за плащане, описани по-горе.

    Месечен абонамент: Между 200-2000 лв. месечно. В тези рамки сумата, която плащате, зависи от това колко голяма е фирмата ви и какъв набор от услуги ще поръчате от агенцията. В долната граница попадат малки SEO агенции, които предлагат ограничен набор от услуги. Агенциите в горния край на диапазона се наемат от компании, които се нуждаят от пълен набор SEO услуги. Повечето от тези компании плащат между 800 и 2000 лв. месечна такса.

    Пакет SEO услуги: цените варират. Фирми, които досега не са оптимизирали уебсайта си за търсачки в интернет, обикновено избират начален пакет от услуги. В него по принцип се включват изготвяне на текстове за оптимизация (0.15-0.50 лв. на дума), анализ на съдържанието (100-300 лв.), анализ на връзките към сайта (150-300 лв.) и създаване на профили в социалните мрежи (500-1500 лв.).

    Проект: цените варират. Тъй като предлаганите проекти са най-разнообразни, цените също варират в широки граници. Повечето струват между $1000 и $30 000.

    Консултантски услуги на час: 50-150 лв. на час. SEO консултантите, независимо дали са на свободна практика или работят в агенция, обикновено взимат между 100 и 300 долара на час.

    (Някои от цифрите са взети от проучването 2011 SEOmoz survey, проведено с 500 консултанти и агенции.)

    Какво не бива да забравяте

    Когато започнете да подбирате агенция за SEO услуги, обърнете внимание на следното:

    Оптимизацията на сайтове за интернет търсачки отнема време. Най-добрият вариант е да си направите месечен абонамент. Гледайте на SEO оптимизацията като на дългосрочна инвестиция. Агресивните кампании и бързите пробиви може и да вършат работа на моменти, но най-добрите резултати се получават при дълготрайна работа. В своя статия в Search Engine Watch Марк Джаксън казва „Истинските резултати от SEO услугите по принцип не се реализират през първите месеци на работа.“ Това е точно така. Агенциите за СЕО услуги не махват с вълшебна пръчица, за да постигнат незабавен успех. Процесът им на работа е сложен и дълъг и дава резултати след месеци.

    SEO се променя и рангът на вашия сайт се променя заедно с това. Оптимизацията за интернет търсачки е сфера с голяма конкуренция и мястото, на което излиза уебсайтът ви при търсене, също спада и се повишава в зависимост от промените в алгоритмите, както и с навлизането на нови конкуренти в бранша ви. Еднократните SEO трикове не вършат работа. Нужни са непрекъснати усилия, за да се задържи сайта ви на предни позиции.

    Не всички SEO услуги и цени ще ви осигурят едно и също. Отново трябва да подчертаем, че не е най-важното да намерите фирмата, предлагаща най-ниски цени на SEO услуги, а най-добрата агенция, която е по джоба ви. Потърсете фирма, която ясно е посочила какви SEO услуги и цени предлага, и която ще отдели време, за да ви запознае с основните принципи на оптимизацията.

    Оптимизацията на уебсайта ви за интернет търсачки е от изключителна важност. Не я пренебрегвайте! Смисълът изобщо да имате уебсайт е за да популяризирате бизнеса си и да привлечете нови клиенти. Ще постъпите разумно, като платите на някой да поддържа сайта ви на предни позиции, за да го откриват потенциалните клиенти.

    Най-добрият начин е да наемете SEO агенция. Сигурно си мислите: „Не може ли и сам да се захвана с оптимизацията?“ Много малка част от ръководителите и собствениците на фирми притежават уменията и знанията, за да се справят сами с оптимизацията на сайтове. Но дори в тези случаи SEO отнема много повече време, отколкото собственик на фирма може да отдели. Дори служител, който „знае много за SEO“ трудно би се справил на нивото на професионална агенция. Почти невъзможно е да излезете на челните места при интернет търсене, ако се опитате да го постигнете сами, а никога не можете да постигнете възвращаемост на инвестицията, каквато бихте имали ако наемете компетентна агенция за SEO.

    Решението е във ваши ръце

    За повечето фирми днес SEO оптимизацията е най-изгодният вариант за маркетинг. Резултатите от нея надминават резултатите от други маркетингови стратегии − като разпращане на директни съобщения по пощата, реклами по медиите, онлайн реклами и т.н.

    Фирмите вече не се чудят дали са им нужни SEO услуги. Вместо това решават колко пари да отделят за тях. Стига да изберат качествена агенция, предлагаща SEO услуги и цени, които са разумни, фирмите могат да си осигурят огромни приходи.

    Решението колко да отделите за това е във ваши ръце.