Колко важен е SEO анализът на уебсайт?

Редовният одит на уебсайта е изключително важен за успешното изграждане на стратегия за онлайн маркетинг.

Казано накратко, SEO одитът ще ви даде цялостен поглед върху ефективността на уебсайта ви. Ще ви покаже къде и как да оптимизирате сайта си, за да привлечете повече трафик. Ще ви покаже и в кои отношения сте на прав път.

SEO анализът е приложим за всякакъв вид бизнес дейности. Той е не само важна част от мащабните и структурирани стратегии за онлайн маркетинг, но е изключително полезен и за начинаещите в оптимизацията за интернет търсачки, които се опитват да разберат какво и как могат да подобрят.

Но най-важното е, че чрез SEO одит на сайта си, ще научите дали допускате грешки, които вредят сериозно на онлайн репутацията и успеха на кампанията ви. Възможно е това да са неща, които сте започнали преди известно време и за които сте забравили. Във всеки случай е задължително да знаете за тях.

SEO анализът дава цялостна и актуална представа за конкурентоспособността на уебсайта ви.

Как да изберете фирма за SEO одит

Много фирми за SEO услуги предлагат безплатен одит, чрез който установяват кои са проблемните области. Но най-добрите SEO анализи не само ви посочват грешките. Те ви показват и как да ги поправите. За най-пълна картина, изберете задълбочен одит според своите изисквания, който включва следните компоненти:

– SEO анализ на технически проблеми

– оценка на архитектурата на уебсайта, както и препоръки за по-добри заглавни тагове и мета описания

– преглед на ключови думи и текстово съдържание

– оценка на практическата работа с уебсайта от гледна точка на потребителите

– преглед на маркетинга чрез социални медии и препоръки за оптимизиране на рекламата чрез Twitter, Facebook, LinkedIn и други социални мрежи.

Независимо дали сте голяма компания или имате малък бизнес, трябва да изберете надеждна фирма за онлайн маркетинг услуги, на която да се доверите. Изберете такава, която може да ви даде отговор на конкретни въпроси относно SEO одита и анализа. Изберете партньор, който ще ви предложи актуални решения, отговарящи на бизнеса, пазара и целевата ви аудитория. За да ви помогне SEO анализът, той трябва да е изготвен специално за вашия бизнес и клиенти.

Технически подробности

Дори бизнесът ви да не е в сферата на информационните технологии, фирмата, предоставяща онлайн маркетинг услуги, трябва да е наясно с техническите подробности. При техническия SEO анализ се проверява за дублирани и липсващи заглавни тагове, както и за ефективността на заглавните тагове и мета описанията. Това са основните технически елементи на одита.

SEO компоненти

Базови SEO компоненти

Компанията, която сте избрали за партньор, трябва да разбира от маркетинг, от технологии и да може да ви обясни на достъпен език многобройните променливи на интернет рекламата.

Дългосрочен SEO одит и анализи

Както с всички аспекти на SEO оптимизацията, анализите на уебсайта ви трябва да се извършват и актуализират постоянно. В зависимост от размерите на бизнеса ви, планирайте да правите одит на сайта си на тримесечие, два пъти годишно или веднъж годишно. Следете как се отразяват подобренията и промените с течение на времето.

 

Loading...